Un sejur de vis in Grecia cu IriTravel

vacanta in grecia

Daca ati observat o lipsa, aici pe blog, este din cauza ca am fost plecat in vacanta. Am primit pe mail intrebari de la cititorii fideli daca am patit ceva mai ales ca iar au inceput sa creasca cazurile de „nu dau nume ca m-am saturat de pandemie”. Avand in vedere ca va sunt dator cu o explicatie ca multumire pentru grija ce mi-o purtati urmariti postarea asta unde veti afla in detaliu despre cea mai frumoasa destinatie turistica din Grecia si anume Halkidiki.

Va zic din strat ca pozele inca nu am apucat sa descarc din aparatul foto insa le voi posta in curand pe blog. Am facut peste 2000 de poze in vacanta din Grecia.
Iesirea asta, ca sa ii zic asa, a fost total neprogramata, stateam cu sotia intr-o seara si ne gandeam sa mergem un weekend undeva prin tara. Cum stateam noi cu telefoanele in mana si cautam ceva destinatii accesibile la pret cat si servicii de bun simt, o verisoara postase pe Facebook o poza cu familia in vacanta in Grecia.

I-am scris rapid pe messenger unde se afla si mi-a zica a in Grecia. Intrand mai adanc in detalii, verisoara mea, mi-a zis ca a plecat prin intermediul agentiei de turism IriTravel.ro. Pe site erau si sejururi in Turcia, Bulgaria sau Romania insa ea a ales ca destinatie de vacanta Grecia.

Am intrat pe siteul IriTravel, am rasfoit cu atentie ofertele pana am gasit ceva super avantajos atat ca pret cat si destinatie turistica, Hotel Flegra Palace de la 308 euro pe noapte. Comunicarea cu agentia am facut-o prin intermediul formularului de contact iar in caz de urgenta am folosit chatul de pe site, un operator mi-a raspuns foarte eficient la absolut toate neclaritatile care le-am avut in cel mai mic detaliu.

Sa stiti ca experienta pe site este geniala, siteul este foarte bine structurat, fiecare destinatie in parte are o categorie dedicata de unde poti sa vezi hotelurile disponibile, preturile, datele in care poti face rezervare, absolut tot. Fix ca pe un site de rezervari profesionist. In partea din dreapta jos aveti si un buton de chat unde puteti lua legatura cu un reprezentant in caz ca intampinati dificultati desi va asigur ca nu este cazul.

In vacanta am plecat si cu inca doua familii deoarece le-am trimis linkul de rezervari de pe siteul IriTravel si s-au aratat foarte incantati de ofertele disponibile.

Nu are rost sa va zic ce colt de paradis este Halkidiki, cred ca la pensie ma retrag acolo fara doar si poate. O apa mai cristalina si un nisip mai fin nu am mai intalnit. Abia astept sa descarc pozele din aparatul foto si sa le impartasesc cu voi, comunitatea mea minunata, care ma urmariti de atatia ani. Va spun sincer, o astfel de vacanta o sa va placa enorm, neaparat daca aveti ocazia rezervati prin IriTravel.ro un sejur oricat de mic ar fi el si mergeti in Grecia.

Servirea la taverne a fost minunata, mancarea exceptionala, am evitat locurile cu all inclusive, am mers in diferite locuri unde poti manca pentru a vedea diferentele intre locatii. Mancarea mediteraniana este mai mult decat geniala, nici in Franta, la Nisa ori in Bulgaria cand am fost in vacanta nu am mancat o mancare mai gustoasa si mai proaspata ca in Grecia. Au un talent grecii de a gati de nu-ti vine a crede.

Am mai fost prin magazine de suveniruri, unde puteai gasi ulei de masline cu tot felul de condimente, o bunatate culinara, se stie ca grecii sunt cunoscuti pentru uleiul de masline exceptional de gustos.
Ce mi-a placut si nu m-am mai saturat a fost gyrosul care nu se compara in tara. In mall la noi gasesti gyros dar nu se compara cu gustul facut la sursa.

Atractii turistice, o sa le vedeti si in pozele ce le voi descarca din aparatul foto, am calatorit foarte mult in locuri mai putin stiute de turisti, am fost la manastiri grecesti unde ne-am oprit pentru a ne ruga pentru sanatatea noastra si a familiior noastre. Am fost sa vedem plantatiile de maslini care arata intr-un mare fel. Despre sporturile acvatice, am facut skydive, am mers cu jetskyul cu viteze amtetitoare pe apa si cel mai copilaresc joc, am facut castele de nisip si concurs cine face cel mai fain castel din nisip. A fost mega distractiv.

Sunt 15 ani de cand IRI TRAVEL exista in peisajul turismului romanesc, bucurandu-se de o evolutie constanta si o pozitie solida pe piata. De-a lungul anilor, cu fiecare sezon, IRI TRAVEL si-a consolidat pozitia pe piata, devenind cel mai important touroperator pentru unele dintre cele mai cerute destinatii de vacanta ale romanilor – Romania, Bulgaria, Grecia, Turcia, Austria, Italia.

Mai sus o descriere a agentiei IriTravel asta ca sa va dati seama ca sunt foarte profesionisti, stiu cu ce se mananca turismul fata de alte companii concurente. Nu exitati sa luati legatura cu ei pentru un sejur de vis!

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.